21 stycznia 2011

III Halowe Mistrzostwa Świata w hokeju na trawie 2011


Od 8 do 13 lutego tego roku, w Poznaniu, na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbywać się będą III Halowe Mistrzostwa Świata w hokeju na trawie.

Doszukałam się informacji, że to jedyne Mistrzostwa Świata w Polsce w tym roku oraz pierwsze takie w Poznaniu.

Ceny biletów trochę mogą zniechęcać, hokej na trawie nie jest najbardziej emocjonującą grą na świecie, nie jest też zbyt popularną dyscypliną (szkoda, bo zasadniczo w polskiej lidze liczą się tak na prawdę tylko dwa POZNAŃSKIE zespoły - Pocztowiec i Grunwald, a reprezentacja Polski mężczyzn zajmuje nie najgorsze 19. miejsce w rankingu - to dużo lepiej niż polska reprezentacja w piłce nożnej).
Żałuję bardzo, że nie będę mogła zobaczyć meczy na żywo, chciałam chociaż uczestniczyć w otwarciu, ale koszt wejściówki zdecydowanie przekracza moje możliwości finansowe - 85 złotych (co prawda po ceremonii ma odbyć się koncert zespołu Perfect) to jednak trochę za dużo.

Mogę powiedzieć, że wychowałam się na hokeju na trawie, chociaż nigdy nie nauczyłam się grać. Ale zasady znam :) Mam też w domu laskę (do gry na trawie) i kilka piłek. Taką piłką (zwłaszcza tą halową) można spokojnie zabić człowieka, dlatego zbyt wysokie podbicie piłki przy pchnięciu jest w hokeju karane.

Film promujący kandydaturę Poznania:


-Harmonogram rozgrywek
-Strona internetowa Mistrzostw
-Mistrzostwa na Wikipedii
-Strona Polskiego Związku Hokeja na Trawie (PZHT)
-Prohokej - portal o hokeju na trawie

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...