14 stycznia 2011

Szymon Wydra & Carpe Diem - Poznański

Kolejna piosenka z Poznaniem w tle :)


Na szybach noc rozlała się
Poznańską plamą pełną gwiazd
Przez okno patrzę w ciemny świat
Ty gdzieś daleko znów
Samotna tak
Znowu tak
Sama
Milion świetlnych lat ode mnie

Ręce spragnione Ciebie są
Wyciągam je przez śliski mrok
Chciałbym Cię wziąć w ramiona swe
Ty gdzieś daleko znów
Daleko tak
Znowu tak
Sama
Milion świetlnych lat ode mnie
Sama tak
Dziś będę tylko w Twoich snach

Ref: Wszystko przestaje liczyć się
Gdy obok Ciebie nie ma mnie
Z myślami grzesznymi
Życie uroki traci swe
Tak zawsze jest
Gdy obok Ciebie nie ma mnie

Poznań jak świetlik cicho zgasł
Dzwonię do Ciebie n-ty raz
Niepokój serce moje drze

Ty gdzieś daleko znów
Daleko tak
Znowu tak
Sama
Milion świetlnych lat ode mnie
Sama tak
Spalam się na pył.

1 komentarz:

Poznań Bicycle Chic pisze...

No wreeeszcie chociaż jeeeedna piosenka o Poznaniu...
Bo jeśli już, to większość jest z Warszawą w tle. Nie mówiąc już o filmach.
W dobrze zarządzanych miastach władze wręcz zabiegają i płacą artystom, żeby w ich wytworach znalazło się coś o danym miejscu, a niektóre miasta same z siebie inspirują artystów.
Daleko naszym władzom, żeby to zrozumieć.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...